hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|قم نایب‌قهرمان كاراته دختران ايران / برگزاري دوره آموزشي داوران زن كاراته

قم|قم نایب‌قهرمان كاراته دختران ايران / برگزاري دوره آموزشي داوران زن كاراته

تيم كاراته دختران استان قم با كسب 6 مدال طلا، نقره و برنز مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني پيكارهاي سبك شين رزم قهرماني كشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مسابقات قهرمانی کاراته سبک شین رزم ذوالفقار با حضور مدعیان کسب رتبه‌های برتر از استان‌های مختلف به میزبانی هیأت‌ کاراته استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد و تیم اعزامی از استان قم با هدایت خانم میرزا حسینی به مقام نایب قهرمانی این دوره دست یافت.
نایب‌قهرمانی قم بین تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکارها در حالی رقم خورد که سهم دختران کاراته‌کایقم در بخش انفرادی سه نشان طلا، یک نقره و دو برنز بود، در شرایطی که خانم‌ها آتنا معصومی‌فرد، نرگس قرایی و زهرا امینی با صعود به دیدار فینال و برتری مقابل حریفان خود قهرمان این پیکارها شدند، ضمن اینکه زهرا مرتضوی نقره گرفت و فاطمه رمضانی و فاطمه مصطفوی با ایستادن روی سکوی سوم به نشان برنز بسنده کردند.
 
رقابت 115 کاراته‌کا در انتخابی المپیاد استعدادهای برتر
خبر دیگر از کاراته به برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر این رشته در دو بخش کاتا و کومیته با حضور 115 شرکت کننده از ۲۱ باشگاه اختصاص دارد، رقابت‌هایی که در خانه کاراته قم برگزار شد و در بخش کاتاتیم‌های کارن و شهید زین‌الدین مشترکا قهرمان شدند و باشگاه رزم برتر در مکان دوم قرار گرفت.
همچنین در بخش کومیته رده سنی نونهالان عنوان قهرمانی به باشگاه انقلاب رسید و باشگاه‌های کارن و خبیر مشترکا نایب‌قهرمان شدند، ضمن اینکه باشگاه استقلال به مقام سوم رضایت داد، در حالی که مقام‌های اول تا سوم کومیته نوجوانان به تیم‌های تخت جمشید، استقلال و پولاد تعلق گرفت.
 
برگزاری دوره آموزشی داوران زن کاراته
هیأت‌ کاراته استان قم علاوه بر فعالیت‌های حوزه قهرمانی، در بخش آموزشی نیز اقدام به برگزاری دومین دوره آموزش نیروهای مستعد داوری کاراته بانوان کرد، دوره‌ای که خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه میزبان آن بود و شرکت کنندگان زیر نظر مدرس این رشته خانم اخویان آموزش دیدند.
 
اردوی کاراته‌کاهای قم برای مسابقات کشوری
بلافاصله بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی کاراته نونهالان و نوجوانان المپیاد استعدادهای برتر در قم، برترین‌های این مسابقات به اردوی تیم اعزامی به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور رفتند و زیر نظر کادر فنی شامل محمود پایدار و محمد تقی‌زاده برای حضور موفق در این دوره از پیکارها تمرینات خود را استارت زدند.
 
همایش همگانی کاراته‌کاهای سبک‌های آزاد قم
یکی از اقدامات بخش فرهنگی و همگانی هیأت‌ کاراته استان قم نیز اجرای برنامه شبانه کاراته‌کاهای سبک کیوکوشین‌ ماتسویی بود که در پارک تفریحی ورزشی امام علی (ع) واقع در خیابان سلامت قم برگزار شد، برنامه‌ای که در آن حدود 70 نفر از هنرجویان باشگاه شهید بیطرفان و سالن رزمی مدافعان حرم به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد